الان اینه بعد سه سال
نه والا درد نداره ،زمانی که من عمل کردم تامپون میذاشتن فقط اون برام درد ناک بود چون داخل ببینیم زخم بود ،همون موقع به غلط کردن افتاده بودم ولی بعدش گفتم بازم برگردم عقب میرم برای جراحی ،خدایی کار دکترم حرف نداشت هنوزم برای بینیم ذوق میکنم جلو آینه 😍
من راهم دور بود خودم دراوردم هیچ دردی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.