۳ پاسخ

الان اینه بعد سه سال

تصویر

نه والا درد نداره ،زمانی که من عمل کردم تامپون میذاشتن فقط اون برام درد ناک بود چون داخل ببینیم زخم بود ،همون موقع به غلط کردن افتاده بودم ولی بعدش گفتم بازم برگردم عقب میرم برای جراحی ،خدایی کار دکترم حرف نداشت هنوزم برای بینیم ذوق میکنم جلو آینه 😍

من راهم دور بود خودم دراوردم هیچ دردی نداره

سوال های مرتبط

مامان بانوی کوچک مامان بانوی کوچک ۱ سالگی