۲ پاسخ

من پسرم چون شیرخشک میخورد یبوست میگرفت برای همین بهش بارهنگ میدادم دیگه ییوست نداشت دختر منم مث بچه شماست میخوام براش بارهنگ بگیرم تا اذیت نشه شکمش کار کنه

این مشکل منم هست🥲🥲

سوال های مرتبط