استرس نگیر
استرس بدتر میکنه
آرامشتو حفط کن پاشو برو دکتر
سونو دادی ببینی از چیه؟من ک هرهفته دارم سونو میدم دیگ دیونه شدم
منم لکه بینی داشتم یه هفته الان خونیه🥲
اره عزیزم ۲۸ هفته یکی از اشناها زایمان کرده بود
عزیزم امپول ریه دکتر مینویسه و همچنین سعی کن تحرکت رو خیلی کمتر بکنی
بیمارستان بهت سرمو آمپول میزنه،امپول ریه میده بچه دیرتر میاد بیادم دستگاه میره زود خوب میشه
استرس نداشته باش میمونه عزیزدلم
ایشالله جلوی خونریزیت گرفته بشه اگرم ب دنیا امد بله میمونه اصولا از ۲۸هفته بع بعد
اره گلم.
داخل دستگاه میمونه
منم داشتم لکه بینی رفتم بیمارستان خداروشکر خوب شد همش میگفتن 8ماهگی زایمان میکنم گفت باید استراحت کنم باشیاف هرشب بزنم خوب شد الان38هفته ام خداروشکر ولی استراحتم
اره عزیزم تو دستگاه میمونه خیالت راحت انشالله ک هیچی نیست
اره خدابخادمیمونه
بچه دخترعمم هفت ماهه بود مونده
ب چیزای خوب فکر کن عزیزم ایشالله چیزی نیست برید بیمارستان
۲۶ هفته هم دیدم مونده خونریزی از چیه برو بیمارستان جلوش میگیرن
عزیزم نگران نباش انشاالله طوری نیست برو دکتر ببین چیمیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.