میتونی بری یه سونو تعیین جنسیت بدی
وای اصلا نمیگذره بمن جنسیت ۷۰درصد احتمال دختر داد خیلی دلم میخواد درست باشه🫠 دلم براش تنگ شده قراره ۲۶ برم حالا نوبت گرفته بودم برای تعیین جنسیت برم ببینمش اما هزینش یه تومن بود گفتم ول کن صبرمیکنم تا انومالی
به نظر من که خیلی زود میگذره من اصلا فک نمیکنم که چند روز دیگه مونده زودتر برم خودمو مشغول میکنم
من ی هفته دیگه دارم فقط فقط سلامتیش مهمه ک زودتر مثل انتی تایید کنن 🥹🤍 جنسیت گفتن بهم اگه نمیدونستمم باز مهم نبود
من اصلا نمیگذره قراره ۳۰ اردیبهشت برم
سلام آره زمان هی نمیگذره استرس آوره تا آنومالی بدیم ببینیم سالمه
خب یبار وسطشون برو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.