سلام خانوما آزمایش cbc مشکلی دارههه؟بهداشت ترسوندم🥲

تصویر
۵ پاسخ

یکم فاکتورای کبدی پایینه

به من گفت فاکتور غلظت خون یکم پایینه شوهرتم بره ازمایش ولی دکترم گفت خوبه

کم خونی داری عزیزم قرص آهن، هماتینیک به تشخیص پزشکت باید شروع کنی

واسه کم‌ خونیت اینطوری نشون میده . نه الان هروقت آزمایش بدی چون‌کم خونی مینور داری اینا پایین هست . هیچ‌ مشکلی هم نداره هیچ مشکلی هم برات پیش نمیاد

هیچ‌مشکلی نداره . کم خونی مینور داری درسته ؟

سوال های مرتبط

مامان پسرم مامان پسرم هفته سی‌وششم بارداری
مامان تو دلی ❤️❤️ مامان تو دلی ❤️❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان ثنا و فندوق مامان ثنا و فندوق هفته بیستم بارداری