یکم فاکتورای کبدی پایینه
به من گفت فاکتور غلظت خون یکم پایینه شوهرتم بره ازمایش ولی دکترم گفت خوبه
کم خونی داری عزیزم قرص آهن، هماتینیک به تشخیص پزشکت باید شروع کنی
واسه کم خونیت اینطوری نشون میده . نه الان هروقت آزمایش بدی چونکم خونی مینور داری اینا پایین هست . هیچ مشکلی هم نداره هیچ مشکلی هم برات پیش نمیاد
هیچمشکلی نداره . کم خونی مینور داری درسته ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.