سلام مامانا چرا از نک سینم چند قطره آب اومد 😑😑😑

۳ پاسخ

طبیعیه اصلا فشار نده فشار دادن خوب نیست

اصلا بهش دست نزن

فشارش نده خوب نیس عزیزم

سوال های مرتبط

مامان قند و عسلم♥️♥️ مامان قند و عسلم♥️♥️ ۲ ماهگی