ول کنین بیاییم عادی زندگی کنیم تا بگذره ب سلامتی
حالا موندههه کلی سونو مونده ک 😂😂
وقتی شکل بچت توسونو مشخص میشه خدا خدا میکنی زودتر موقع سونو ان تی آنومالی وبقیه چیزا بشه تاببینیش ولی انگار صدسال میگذره🥹😅
عزیزم تحمل کن بزار 8 هفته یا 9 هفته برو که انشالله صدای قلبشو بشنوی،، بعضی وقتا لقاح دیر گرفته وقتی بری میگه هنوز قلب تشکیل نشده این دفعه استرس می گیری
کی میری سونو قلب ؟
من ۶ هفتم کامل شد امروز
دقیقا دو هفته دیگه شنبه ۸ هفته کامل برم خوبه ؟
عزیزم باید صبور باشی و به چیزای خوب فکر کنی تا انومالی وضعیت همینه و همه چیز دیر میگذره...
سونو انومالی رو چیمیگی؟؟😭
۱۲ هفته نی نی رو دیدم
هنوز ندیدمش
دقیقا روز ها خیلی دیر میره منم منتظرم
تا زایمان چه میخوای کنی پس عزیزم؟
تو ک خوبه ۶ هفته ای ، من تازه امروز تست زدم با تاریخ پریودم ۴ هفته و دو روزم چیکار کنم تا ۷ و۸ هفته 😂😂
اصلا انگار ثانیهها متوقف شدن البته نباید بهش فکر کرد
من ۶ هفته و ۲ روز قلب رفتم الان منتظر ان تی ام
چقد طولانیه زمان انگار
برا انومالی صبر نکردی ببینی اصلاااا نمیگذره 🥲😑 وقتی ان تی میری میبینیش دیگه سخته ۱ ماه نیم واستادن 🤦♀️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.