چرا اصن نمیگذرهههه🫠🫠تاسونو قلب من پیررر میشم ک😒

۱۲ پاسخ

ول کنین بیاییم عادی زندگی کنیم تا بگذره ب سلامتی

حالا موندههه کلی سونو مونده ک 😂😂
وقتی شکل بچت توسونو مشخص میشه خدا خدا میکنی زودتر موقع سونو ان تی آنومالی وبقیه چیزا بشه تاببینیش ولی انگار صدسال میگذره🥹😅

عزیزم تحمل کن بزار 8 هفته یا 9 هفته برو که انشالله صدای قلبشو بشنوی،، بعضی وقتا لقاح دیر گرفته وقتی بری میگه هنوز قلب تشکیل نشده این دفعه استرس می گیری

کی میری سونو قلب ؟
من ۶ هفتم کامل شد امروز
دقیقا دو هفته دیگه شنبه ۸ هفته کامل برم خوبه ؟

عزیزم باید صبور باشی و به چیزای خوب فکر کنی تا انومالی وضعیت همینه و همه چیز دیر میگذره...

سونو انومالی رو چی‌میگی؟؟😭
۱۲ هفته نی نی رو دیدم
هنوز ندیدمش

دقیقا روز ها خیلی دیر میره منم منتظرم

تا زایمان چه میخوای کنی پس عزیزم؟

تو ک خوبه ۶ هفته ای ، من تازه امروز تست زدم با تاریخ پریودم ۴ هفته و دو روزم چیکار کنم تا ۷ و۸ هفته 😂😂

اصلا انگار ثانیه‌ها متوقف شدن البته نباید بهش فکر کرد

من ۶ هفته و ۲ روز قلب رفتم الان منتظر ان تی ام
چقد طولانیه زمان انگار

برا انومالی صبر نکردی ببینی اصلاااا نمیگذره 🥲😑 وقتی ان تی میری میبینیش دیگه سخته ۱ ماه نیم واستادن 🤦‍♀️

سوال های مرتبط

مامان دختر نازم🎀🥹 مامان دختر نازم🎀🥹 ۳ ماهگی
مامان ماهلین🥰😘 مامان ماهلین🥰😘 هفته بیست‌ونهم بارداری
❤️👶🏻👧🏻💙 ❤️👶🏻👧🏻💙 قصد بارداری
مامان ماهلین🥰😘 مامان ماهلین🥰😘 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان خرسی🧸 مامان خرسی🧸 هفته شانزدهم بارداری