عزیزم نگران نباش ممکنه اصلا چیزی نباشه پاهای من تقریبا از ۱۶ هفته ورم کرد هم دفع پروتئین دادم که نداشتم و هم فشارم نرماله فقط دکتر بهم گفت نمک کم مصرف کن و زیر پات موقع خواب بالشت بذار
زیاد موندن سر پا خوب نیست من هفته قبل رفتم به دکتر گفتم بهداشت گیر میده که مسمومیت گرفتی وزنت بالا میره یه چکاب کامل عصر نوشت اورژانسی یه ساعته جواب اومد گفت نه دفع داری نه عفونت یه چکابه دیگه خیال خودت راحت میشه انشالله که چیزی نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.