۹ پاسخ

موقع استراحت پاهاتون رو بالاتر از سطح بدنتون بزارید مثلا بالش اینا زیر پاهاتون بزارید.

بعضیا بی دلیل ورم میکنن
دلبلش یعنی احتباس اب و ورم عروق هست کع خطرناک نبست
فقط نمک نخور
پاتو بگیر بالا اویزون نباشه

بیچاره مامانا🙂

مال منم همینجوری شده

وای خیلی خطرناکه انقد ورم بازم برو چک کن بعد نمکو خیلییی کم کن

وای مث پاهای من 😑🤦🏻‍♀️

از هفته چند پاهاتون ورم کرد؟

چند کیلویین عزیزم؟؟

منم سر اولین بارداری دوبرابر تو بودم

سوال های مرتبط

مامان نیکا مامان نیکا ۱۰ ماهگی
مامان مرسانا وبرسام مامان مرسانا وبرسام ۱۰ ماهگی