۳ پاسخ

از هندونه خیلی خوردی شیرین بوده اینجوری شدی منم وقتی میخوردم دست هام درد می‌گرفت کف پاهام مور مور می‌کرد یجوری میشد بعد گرمم میشد فهمیدم قند دارم ولی کمه و وقتی شیرینی میخورم زیاد میشه

مگ دیابت داری؟
اگ دیابت داری بله احتمالش هست

عزیزم از سردی هندونس ی چیز گرم بخور منم همینم اب جوش دارچین میخورم

سوال های مرتبط

مامان علی یاسمن مامان علی یاسمن ۱۳ ماهگی