من کلا ۹۰٪ مواقع شکمم سفته امروز دکتر بهم گفت انقباضه بهم قرص داد،هنوز نگرفتم اسمش نمیدونم چیه
اگر همراه با درد پریودی باشه انقباض حساب میشه
اگه نه بچه خودشو یه جا سفت میکنه
من ترشح ابکیم دذشتم یه روز کلا درگیر بیمارستان و سونو و اینابودم ترسیده بودم ولی چیزی نبود خداروشکر
انقباض کامل نیستن
بچه خودش میخاد ب جا کنه یا سردش میشه
خودش سفت میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.