سلام مامان جوجه عزبز سئوالاتتونپرسیدی چه بود
من ۶ اسفند آزمایشگاه ایرانوم آزمایش دادم اون موقع ۸ و ۵۰۰ شد الان احتمال زیاد افزایش نرخ داشتن
دکتر بهت گفته بده یا خودت میخوای سلفری بدی؟؟
من اهواز ۱۱ میلیون آزمایشگاه نرگس
من اسفند نورژن دادم ۸۵۰۰
من اهوازدادم ازمایشگاه نرگس ۲۱میلیون شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.