خانمای اهوازی آزمایش سلفری کجا دادین و‌چقد شد جدیدا همین ماه

۶ پاسخ

سلام مامان جوجه عزبز سئوالاتتونپرسیدی چه بود

من ۶ اسفند آزمایشگاه ایرانوم آزمایش دادم اون موقع ۸ و ۵۰۰ شد الان احتمال زیاد افزایش نرخ داشتن

دکتر بهت گفته بده یا خودت میخوای سلفری بدی؟؟

من اهواز ۱۱ میلیون آزمایشگاه نرگس

من اسفند نورژن دادم ۸۵۰۰

من اهوازدادم ازمایشگاه نرگس ۲۱میلیون شد

سوال های مرتبط

مامان کرار مامان کرار هفته شانزدهم بارداری
مامان گلی و تودلی👶 مامان گلی و تودلی👶 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان حلما مامان حلما روزهای ابتدایی تولد
مامان عماد کوچولو مامان عماد کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری