۱۰ پاسخ

قشنگه

یه چی بگم ناراحت نمیشی
ببخشید گلی ولی آره این برای سن بالا خوبه من خودم ۳۳ سالمه ولی سلیقه م نبست اینا
بازم سلیقه با سلیقه فرق داره مثلا خودمن تا پارسال همیشه اسپرت میپوشیدم ولی الان دلم دامن و ساحلی تیپ زنونه تر میخواد 😜

عزیزم اگه اینترنتی و مطمئنه بفرست آدرسشو منم سفارش بدم

اتفاقا قشنگه

خیلی خوشم اومد

خیلی قشنگه اتفاقا

من که خیلی خوشم اومد

خيلي قشنگه🤩

خوبه عزیزم

خوبه

سوال های مرتبط

مامان دوپرنسس مامان دوپرنسس ۵ سالگی