فقط برو فین کن 😂🫠نکش بالا عفونتش بمونه
بخور اسطوخودوس بده
تو آب جوش دوتا قطرشو بریز
سيتريزين بخور ايرادي نداره منم اينجوري مريض شدم دكترم داد گفت منع دارويي نداري ديگه
فکر میکنم مجازین سیتریزین استفاده کنید
سرم شستشو بگیر هم از بینی هم از دهان قرقره کن منم سرماخوردم تازه دارم بهتر میشم
سرتو ببند باروسری نخی گرم بشه
سوپ مرغ سوپ پای مرغ با با نارنج عالیه
یکم جوش شیرین با آب قاطی کن چند قطره بریز تو بینیت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.