سرما خوردم آبریزش بینی عین آبشار میاد😫🤣 خیلی اذیتم میکنه چ کنم😭

۸ پاسخ

فقط برو فین کن 😂🫠نکش بالا عفونتش بمونه

بخور اسطوخودوس بده
تو آب جوش دوتا قطرشو بریز

سيتريزين بخور ايرادي نداره منم اينجوري مريض شدم دكترم داد گفت منع دارويي نداري ديگه

فکر میکنم مجازین سیتریزین استفاده کنید

سرم شستشو بگیر هم از بینی هم از دهان قرقره کن منم سرماخوردم تازه دارم بهتر میشم

سرتو ببند باروسری نخی گرم بشه

سوپ مرغ سوپ پای مرغ با با نارنج عالیه

یکم جوش شیرین با آب قاطی کن چند قطره بریز تو بینیت

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی🫀🧿 مامان جوجه طلایی🫀🧿 ۱۲ ماهگی