ازمایش انتی چطوره؟؟ استرس گرفتم

تصویر
۴ پاسخ

ریسک ت پایینه اما عدد فری بتا بالا هس. باید niptبدی. اما نگران نباش. این آزمایش خطا خیلی داره

نوشته باید امینوسنتز بدی منم امینوسنتز دادم

فری بتا بالاعه مثل من باید سلفری بدی عزیزم ولی نترس

فری بتا بالا نیست؟

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پسرم 💙👼💙 مامان پسرم 💙👼💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان دخمل ناز مامان دخمل ناز ۷ ماهگی
مامان عسلچه🍯🩵 مامان عسلچه🍯🩵 ۸ ماهگی
مامان عسلچه🍯🩵 مامان عسلچه🍯🩵 ۸ ماهگی