۵ پاسخ

الهی ک خدا به دلت صبر و طاقت بده
خودم نه ولی اطرافم دیدم کسی رو اینکار و کرده باشه

من نمیگم انجام بده یا نده
بعضیا میگن بخاطر بچم میمونم ولی من اینو خواستم بهت بگم ک اگه شرایط همسرت خیلی غیر قابل تحمله بخاطر بچت پیشش نمون بچه احتیاج به آرامش روان داره

من میخوام اقدام کنم

من یبار ازدواج کردم اوایل عقد جدا شدم بخاطر مشکل همسرم.
بار دوم ازدواج کردم همسرم رفیق باز بود سرناسازگاری داشت ولی بخاطر دل مامانم بخاطر آبروم جدا نشدم با اینکه سنمم کم بود چقد منو کتک زد چقد تحقیر شدم خونوادش خوب هستن خودشم اخلاق خوب داره ولی ۲قطبیه یبار صدشو میزاره از خوبی یبارم بیخودی میپیچه ب ی چیزی کتک میزنه دستاشو میندازه دور گردنم تا جایی ک برم خفه شم ولم میکنه.ولی من جدا نمیشم چون پدر هم ندارم مادرمم تنهاس از پس خرج خودشم برنمیاد منم مریضم نمیتونم برم سرکار چی بگم خدایا که شکستم تو این زندگی

آره دختر عمم ولی چون شوهرش طلاق نمی‌داد خیلی زمان برد تا جدا شد
مشکل شوهرت چیه

اگر شرايط ماليت خوبه دنبال اين راه برو وگرنه خيلي خودت اذيت ميشي ….اميدوارم زندكيت پر از ارامش باشه

سوال های مرتبط