۲ پاسخ

منم. همینطور بودم گفت بخاطر عظلاتت هست

منم همین مشکل رو دارم، فکر نکنم دارو خاصی باهش چون جنین داره بزرگ میشه و باید تحمل کنیم😅

سوال های مرتبط

مامان تودلیم مامان تودلیم روزهای ابتدایی تولد