من ۶روز مونده به پریودم. سه روز پشت هم بیبی چک زدم هاله انداخت. ۳روز مونده رفتم بتا دادم ۲۶بود گفتن مشکوک دوروز بعد دادم شد ۷۳ گفتن خوبه نوشت سونو واژینال ک ببینه خارج رحم نیست خدارو شکر. الان ۲۳ام نوشته باز سونو
من هیچ آزمایش بارداری ندادم🤣
بتا ۲۰ خیلی کمه عزیزم
مشکوکه
تازه بالای ۲۵ میگن مثبت
سلام ، ۴۸ ساعت دگ همون ازمایشگاه دوباره تکرار کن ، مهمه ک دوبرابر شده باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.