۴ پاسخ

من ۶روز مونده به پریودم. سه روز پشت هم بیبی چک زدم هاله انداخت. ۳روز مونده رفتم بتا دادم ۲۶بود گفتن مشکوک دوروز بعد دادم شد ۷۳ گفتن خوبه نوشت سونو واژینال ک ببینه خارج رحم نیست خدارو شکر. الان ۲۳ام نوشته باز سونو

من هیچ آزمایش بارداری ندادم🤣

بتا ۲۰ خیلی کمه عزیزم
مشکوکه
تازه بالای ۲۵ میگن مثبت

سلام ، ۴۸ ساعت دگ همون ازمایشگاه دوباره تکرار کن ، مهمه ک دوبرابر شده باشه

سوال های مرتبط

مامان 👧🏻همتا🩷 مامان 👧🏻همتا🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری