دوستان یعنی دیابت دارم

تصویر
۴ پاسخ

قندتون بالاست‌رژیم غذایی رورعایت کنید

بعدغذا فکر کنم اوکی باشه

بعدغذا

کی انجام دادی
ناشتاس یا دوساعت بعد غذا؟

سوال های مرتبط