اره منم خرید داشتم قیمت و جنساش خوبه
منم ازش دوتارامپر خریدم
اما از سایت خودش
جنسشون خیلی نرم و خوبه
نسبت ب قیمتاشون خوبه
من زرد و قرمز خریدم
من خرید داشتم قیمتش خوبه ولی جنسش خیلی معمولیه تیشرت و شلوارک مشکی خریدم هر دفعه که شستم کلی رنگ مشکی پس داد بنظرم اگه میخوای بخری رنگ سفید ازش بگیر اونم فقط واسه خونه چون کیفیت بالایی ندارن و نمیشه بیرون استفاده کرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.