تاپیک قبلی


کولیک
رفلاکس
نوزاد
ماهگرد
شیرخشک

تصویر
۳ پاسخ

اره منم خرید داشتم قیمت و جنساش خوبه

منم ازش دوتارامپر خریدم
اما از سایت خودش
جنسشون خیلی نرم و خوبه
نسبت ب قیمتاشون خوبه
من زرد و قرمز خریدم

من خرید داشتم قیمتش خوبه ولی جنسش خیلی معمولیه تیشرت و شلوارک مشکی خریدم هر دفعه که شستم کلی رنگ مشکی پس داد بنظرم اگه میخوای بخری رنگ سفید ازش بگیر اونم فقط واسه خونه چون کیفیت بالایی ندارن و نمیشه بیرون استفاده کرد

سوال های مرتبط

مامان رادمان مامان رادمان ۱۰ ماهگی
مامان 🍒🍒🍒 مامان 🍒🍒🍒 ۵ ماهگی
مامان افرا🌱🥺 مامان افرا🌱🥺 ۷ ماهگی
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی