سلام بچها
سونو 37 هفته رفتم
خوبه همچی؟

تصویر
۶ پاسخ

ب سلامتی گلم 😍
رفتی بیمارستان ۱۷شهریور یا جا دیگه؟
چقدر شد هزینش

چقدر سد عزیزم ؟!
منم هفته آینده باید برم

دکتر موهبتی دکتر منم هستن ولی دیگ نرفتم‌میششون

فقط اگر سزارینی هستی خوب ب خودت برس ک وزنش بهترم بشه

همه چی خوب و نرماله عزیزم

بله عالی

سوال های مرتبط

مامان مهلا وحلما مامان مهلا وحلما ۲ ماهگی
مامان هدیه خدا😍🥺 مامان هدیه خدا😍🥺 ۹ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱۲ ماهگی