سلام کسانی که بچه هاتون پسر چه علام هوایی دارید

۸ پاسخ

ویار شدید تا ۱۴هفته و عاشق ترشی و شوری بودم

ویار ترشی شوری از شرینی جات متنفرم دکتر بهم احتمال پسر داد

سلام من ب شدت سردم میشد و لرز میکردم
از شوری متنفر بودم و بالا میاوردم شیرین هم و ترشی هم خیلی کم هردو ب شدت ویار بدی داشتم همش بی حال و سنگین بودم و سرم میزدم همش تاالانم ویارم خوب نشده

عزیزم ویار ب سیستم بدنه من ن سر دخترم ویار داشتم‌ن پسرم سر هر دوشونم‌ی بار دلم‌ چیزای شیرین میخواست ی بار ترش .
سر پسرم عاشق خوردن خیار بودم و تا ۵ ماهگی درد‌سینه شدیدی داشتم حتی زیر دوش ابم میرفتم درد میومد

بشدت گرمایی اصلا ترشی دوست نداشتم صبا هم حالت تهوع داشتم

ویار تررررررشی خیلی حالم بد بود همش گرمم میشد و دوتا نی نی ها پسر بودن

سلام
اگه جنسیت برات مهمه
خواستم بگم من تعیین جنسیت انجام میدم با فال قرآنی
البته خودم نه یکی از اقوام مون با قرآن انجام میده من تا الان برای خودم دو بار باز کردم جنسیت درست بوده با اینکه سونو یه چی دیگه گفته بود
بگذریم من برای خیلی های دیگه هم امتحان کردم درست بود
چون اون خانومه پسرش شهید شده فک میکنم بخاطر اونه که حرفاش درست درمیاد
حالا هر کی خواست بهم پیام بده تا بگم براش انجام بده
هزینه ش رو هم که خانومه هر هفته روضه داره خرج مراسم می‌کنه
اگه جنسیت رو هم اشتباه گفت میتونید هزینه رو پس بگیرید
اگه خواستین تو روبیکا برام پیام بزارید
اینم آیدی روبیکام

@Nazdaneh1403

والا من هیچی😅
اوایل کمی تهوع و سنگینی سر دل داشتم که تا ۱۰ هفته برطرف شد

سوال های مرتبط

مامان پارساوپرنسا مامان پارساوپرنسا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان سورنا مامان سورنا هفته سی‌ام بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته بیست‌ویکم بارداری