چیکار کنم شکمم خیلی بالاس هنوز

۴ پاسخ

ربطی به بالا و پایین اومدن شکم نداره که عزیزم

منم هم شکمم بالاست هم بچه بالاست اصلا سمت لگن نیومده کلا تو شکممه

منم عزیزم ولی ربطی نداره فک کنم چون موقع تو زایشگاه که بودم یکی امده شکمش تا دهنش رفت ی ساعته زایید

بعضیا به شکما ربطی به بالا پاین نداره منم شکم خیلی بالا بود همه میگفتن تو الان زایمان نمیکنی ولی دقیق همون فرداش زایمان کردم

سوال های مرتبط

مامان قندعسل❤️🍼 مامان قندعسل❤️🍼 ۵ ماهگی
مامان لِـــنا👧🏻🌼✨ مامان لِـــنا👧🏻🌼✨ ۷ ماهگی
مامان آقا کارن 🩵👼 مامان آقا کارن 🩵👼 ۸ ماهگی