اگه مال بهداشته بهش نمیسازه خارجی بگیر
آد پدیا بست امتحان کن فسقل منم شرکتهای دیگه رو نمیخورد
منم قطره اد که میدادم همش میپرید تو گلوش همش حس خفگی داشت بخاطر اینکه اون مارک ا.د که بهش میدادم خیلی چرب بود انگار روغن موتور میدادی به بچه😑دیگه یه مارک دیگه گرفتم خداراشکر حل شد خیلی هم دوست داره طعمشو
مارک AND طعم توت فرنگی رنگش هم بنفشه
شاید مزه شو دوست نداره
البته روغنی هم هست هضمش سختره کم کم بهش بده
یا نیم سی سی بده بعد چند دقیقه دوباره نیم سی سی بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.