مامانا میشه دوروز زودتر از موعد سونو گرافی بریم ؟؟؟

۳ پاسخ

من ۱۷دقیق شد رفتم

چه عجله ای داری اخه

بزار ۱۷ تموم بشه وارد ۱۸ بشی بری زود تر نرو

سوال های مرتبط

مامان 💙❤️💙 مامان 💙❤️💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان الوین مامان الوین هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان بنیتا مامان بنیتا ۸ ماهگی
مامان بردیاوبنیسا مامان بردیاوبنیسا ۳ ماهگی
مامان پناه💞 مامان پناه💞 هفته بیستم بارداری
مامان جوجه کوچولو💙 مامان جوجه کوچولو💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری