آره عزیزم
همه با همین فرنی آرد برنج شروع میکنن
نه عزیزم خب خود فرنی رو بهش بده
کدو هم میتونی از همین الان بدی
اره گلم
ولی سرلاکی که از داروخونه میگیریو نده من از دکتر دخترم پرسیدم گف اصلا بدرد نمیخوره بجاش خودت فرنی درس کن خیلی خوبه دیگه از اون موقع به بعد ندادمو خودم فرنی درس میکنم
هر موقع بخای میتونی بدی حساس نباش یسریا از ۴ ماهگی شروع میکنن به غذا دادن منم مثل تو حساس بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.