وایییی منم داره از درد عذاب میکشم خیلی درددددد میکنه 😭
منم دقیقا اینجاها م درد میکنه
و دقیقا بالای خط بالای باسن🥲
طبیعیه مال مام لهه از درد
من که فلج میشم انقد اون قسمت پاهام درد میگیره انگار میخوام قد بکشم
دکتر ب من گفت طبیعیه بچه داره بزرگ میشه
من سمت راستم
طبیعیه ،رحم داره بزرگ میشه، ماهیچه ها باید بتونن اونو تحمل کنن کمک کنن بهش ، اینجور درد ها طبیعیه
واي منم وحشتناك درد دارم اون قسمتا
موقع راه رفتن بيشتر اذيتم ميكنه
طبیعیه منم تقریبا از هفته ۲۷ اینا اینجوریم
دلیلش بارداری و نزدیک شدن بچه ب لگن زایمانت نزدیکه فک کنم
طبیعیه دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.