۱۱ پاسخ

وایییی منم داره از درد عذاب میکشم خیلی درددددد می‌کنه 😭

منم دقیقا اینجاها م درد میکنه
و دقیقا بالای خط بالای باسن🥲

طبیعیه مال مام لهه از درد

من که فلج میشم انقد اون قسمت پاهام درد میگیره انگار میخوام قد بکشم

دکتر ب من گفت طبیعیه بچه داره بزرگ میشه

من سمت راستم

طبیعیه ،رحم داره بزرگ میشه، ماهیچه ها باید بتونن اونو تحمل کنن کمک کنن بهش ، اینجور درد ها طبیعیه

واي منم وحشتناك درد دارم اون قسمتا
موقع راه رفتن بيشتر اذيتم ميكنه

طبیعیه منم تقریبا از هفته ۲۷ اینا اینجوریم

دلیلش بارداری و نزدیک شدن بچه ب لگن زایمانت نزدیکه فک کنم

طبیعیه دیگه

سوال های مرتبط