کیا پساری گذاشتن؟ در چ حد استراحت میکردین؟
سرویس حتما فرنگی استفاده میکنین؟

۲ پاسخ

شما سرکلاژهم شدین؟؟؟ درد داره پساری؟؟؟ ببخشید چ قیمت شد

من دارم استراحت کامل فقط برای سرویس و حمام بلند میشم و فقط فرنگی

سوال های مرتبط

مامان مامان فسقلی❤️ مامان مامان فسقلی❤️ هفته بیست‌ویکم بارداری