تو اوایل نزاشتم چون کوچیک بود فرم بچه رو بد میکرد بعد ۳ ماهش گذاشتم واقعا عالیه تو سیمونیم فقط این کاربردی هس
عصای دست واقعا
دقیقا منم همینطور خیلی خوبه
میذارمش تو کریر بهش شیر میدم یا اطرافو میبینه
اره واقعا عصای دسته
بنظر منم خیلی خوبه من که استفاده می کنم کاربردی
اره منم همه میگفتن لازم نمیشه ولی عصای دستمه . از ۱۰ روز به اون ور زیرش قشنگ پر میکردم که کمرش راحت باشه میزارمش خیلی هم راحته . مثلا کسی میاد خونتون بزاریدش توی اون که زیاد بغلش نکنن . بیشتر جاها هم با خودم میبرم که زیاد بغلش نکنن
دخترم نمیمونه توش
پسر من اصلا روش نموند
تازگیا تو کالسکه م نمیدونه
میترشم روروئکم نخواد😂😂
همش هزینه اضافی بود
بچه رو که میزارید داخلش خیلی حواستون باشه من دخترمو گذاشتم توش دستش درست قفل نشده بود دخترم افتاد زمین😭
خداروشکر بخیر گذشت چیزیش نشد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.