۹ پاسخ

تو اوایل نزاشتم چون کوچیک بود فرم بچه رو بد میکرد بعد ۳ ماهش گذاشتم واقعا عالیه تو سیمونیم فقط این کاربردی هس

عصای دست واقعا

دقیقا منم همینطور خیلی خوبه
میذارمش تو کریر بهش شیر میدم یا اطرافو میبینه

اره واقعا عصای دسته

بنظر منم خیلی خوبه من که استفاده می کنم کاربردی

اره منم همه میگفتن لازم نمیشه ولی عصای دستمه . از ۱۰ روز به اون ور زیرش قشنگ پر میکردم که کمرش راحت باشه میزارمش خیلی هم راحته . مثلا کسی میاد خونتون بزاریدش توی اون که زیاد بغلش نکنن . بیشتر جاها هم با خودم میبرم که زیاد بغلش نکنن

دخترم نمیمونه توش

پسر من اصلا روش نموند
تازگیا تو کالسکه م نمیدونه
میترشم روروئکم نخواد😂😂
همش هزینه اضافی بود

بچه رو که میزارید داخلش خیلی حواستون باشه من دخترمو گذاشتم توش دستش درست قفل نشده بود دخترم افتاد زمین😭
خداروشکر بخیر گذشت چیزیش نشد

سوال های مرتبط

مامان سها مامان سها ۸ ماهگی
این تاپیک رو بعل ۲ ماه و نیم از دنیا اومدن نینی میزارم واسه اونایی که در حال خرید سیسمونی هستن 🧸🎀
زیر دکمه تو همه سایز بخرید خیلی عالیه قشنگ کمر و پهلوی بچه رو میگیره و تکون نمیخوره
برای لباس اگه سرهمی میخرید دو سر زیپ بخرید اگه دکمه هست دقت کنید راحت باز بشه
خشک کن های بازار خیلی خوب نیستن از این پارچه کهنه ها بخرید بدوزید عالین هم جنسشون خوبه هم آبگیری عالی ای دارن
لباس سایز صفر حتما بخرید ۲ دست داشته باشید چون سایز یک هر چقدرم بچه درشت باشه واسش یکم بزرگ میمونه و تنخور قشنگی نداره
پتو دور پیچ بهترین خرید من بود مخصوصا که کلاهم داره میکشم سرش میخوابه سریع
پستونک از همون اول اونت بخرید ، بیبی لند سایزش بزرگه بچه خوب نمیتونه میک بزنه
قنداق سوئیسی واسه من خوب بود چون کریر نخریده بودم
آویز موزیکال با رنگای جیغ حتما بخرید یا درست کنید بعد ۲ ماهگی خیلی واسشون جذابه
کتاب های سیاه سفید بخرید هر روز باهاش تمرین کنید اونم عالیه
قنداق چسبی خیلی خوبه واسه زیر یک ماه
انشالله نینی هاتون صحیح سلامت دنیا بیان