من دقیقا توی ۲۶ هفته زیر دلم عجیب درد میکرد دکترمم چیزی توی سنو ندید که نگران کننده باشه، بهم گفت بیشتر استراحت کن ، بهش گفتم من فقط یه نهار درست میکنم روزا
گفت اون اشکالی نداره . رفع شد اون درده ولی پهلوم یکی دو روز بعدش درد میکرد
اگه استراحت کنی چیز نگران کننده ای نیست 🌺
سلام عزیزم
میشه تاپیک اخر منو ببینید
چون هفته شما بالاتره حتما جوابش رو میدونید😭💔
استراحت و اگر شیاف استفاده میکنید همین الان یکی دیگه بزار. اگر لکه بینی یا ترشح زیاد نداری، استرس نگیر که این خودش بدتره
استراحت کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.