۳ پاسخ

شما ترشحات نداشتی

اره ان شالله موقع بدنیا اومدن جوجه هستش

فک کنم من ظهر اینجوری شدم حتی حس فشار هم داشتم ولی الان هیچی

سوال های مرتبط