۱۲ پاسخ

کم بخور تعداد وعده هارو بالا ببر

من شبا گشنم میشه از گشنگی پا میشم یچی میخورم نزار گشنگی بکشی

اگه نخوری ناشتا بمونی ضعف کنی دیابت بارداری میگیری غذای مقوی بخور هیچ چیزی رو حذف نکن شیرینی چربی پروتیین همه چی بخور اندازه و چیزای سالم تر مثلا خود میوه و خرما شیرین هست شیرینی خامه ای دیگه نخور

تعداد وعده هاتو بیشتر کن ولی مقدارشو کم کن
برای معده درد خوبه

اشکال ندارد عزیزم خودتو ناراحت نکن سعی کن چیزای مفید بخوری برنج و ماکارونی هم کم بخور منم اضافه وزن دارم ولی برنامه غذایی مو رعایت میکنم وزنم 80 قدم 160

والا یکی از بچه ها گفته بود کلم بروکلی با وعده های غذا بخوری من امتحان کردم خوب بود منم انگاری سوراخ شدم رگباری گشنمه

خانما تو ۱۵ هفته جنسیت مشخص میشه برم سونو؟

خواستم رعایت کنم کم بخورم رژیم ولی نشد

هههه منم ۹۱ بودم حامله شدم کاریش نمیشه کرد😅

کم غذا بخور مفید بخور
میتونی دکتر تغذیه هم بری
و اینکه تنقلات شیرینی و ... اینارو حذف کنی و سالم خوری کنی

کاش یکی بود جواب تاپیک منم میداد😔

چنده قده و وزنت

سوال های مرتبط

مامان آرکان🤍 مامان آرکان🤍 هفته نوزدهم بارداری
مامان گیلاس و گردو مامان گیلاس و گردو ۵ ماهگی