۱۵ پاسخ

نه عزیزم دیگه بچه کامل شده فکر نکنم دستگاه بره

نه عزیزم الان دیگه کامله😍

بستگی به شرایط نوزاد داره احتمال زیاد نه

نه عزیزم

ان شاالله بسلامتی بیاد دنیا ،،نه فکر نکنم نیازی به دستگاه باشه

نه گلم من ۳۷ هفته و ۳ روز طبیعی زاییدم بچم دستگاه نرفت

نباوا ابجی من ۳۵هفته۶روز ب دنیا اومد دستگاهم نرفت

من 36هفتع 4روز زایمان کردم دستگاه نرفت
نوازد با وزن زیر 2نیم میرع دستگاه

من زایمان کردم یک هفته رفت تو دستگاه

ن عزیزم دیگه کامل نی نی نگران نباش

نه عزیزم از هفته 37به بعد بچه کامله
چه باکس گل زیبایی

نه عزیزم ۳۷ هفته تکمیل شد ه

نه عزیزم

نه

نه عزیزم خواهرزاده من دقیقا ۳۷/۲ بدنیا اومد فرداییش اوردیمش خونه🥰

سوال های مرتبط