نه عزیزم دیگه بچه کامل شده فکر نکنم دستگاه بره
نه عزیزم الان دیگه کامله😍
بستگی به شرایط نوزاد داره احتمال زیاد نه
نه عزیزم
ان شاالله بسلامتی بیاد دنیا ،،نه فکر نکنم نیازی به دستگاه باشه
نه گلم من ۳۷ هفته و ۳ روز طبیعی زاییدم بچم دستگاه نرفت
نباوا ابجی من ۳۵هفته۶روز ب دنیا اومد دستگاهم نرفت
من 36هفتع 4روز زایمان کردم دستگاه نرفت
نوازد با وزن زیر 2نیم میرع دستگاه
من زایمان کردم یک هفته رفت تو دستگاه
ن عزیزم دیگه کامل نی نی نگران نباش
نه عزیزم از هفته 37به بعد بچه کامله
چه باکس گل زیبایی
نه عزیزم ۳۷ هفته تکمیل شد ه
نه عزیزم
نه
نه عزیزم خواهرزاده من دقیقا ۳۷/۲ بدنیا اومد فرداییش اوردیمش خونه🥰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.