من اخرای ۳۶هفته باز کردم تا ۴۰هفته زایمان نکردم.اخرش رفتم سرارین
عزیزم من زایمان اول ۳۶ کشیدم ۴۰ زایمان کردم بستگی داره به بدنت اگه واقعا نارسایی دهانه رحم داشته باشی که زودتر زایمان میکنی ولی اگه اونقدر نارسایی نداشته باشه لامصب اینقدر آمپول و شیاف استفاده میکنیم که دهانه ی رحم حالا حالا باز نمیشه بزور باز میشه
اینبار قراره ۳۷ هفته باز کنم ولی اینبار دکتر چون سابقه زایمان زودرس نداشتم آمپول ندادو شیافم دوهفته اس ترک کردم که دهانه رحمم نرم تر باشه
من ۱هفتس کشیدم فعلا خبری نیست 😣😣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.