۷ پاسخ

ارهههه خدامیدونه چقدرطول میکشه تاخوب بشه این درد

وای منکه داغون شدم از دردش الان ک پسرم نزدیک پنج ماهشه بهتر شدم

بله متاسفانه من هنوزم روشکم به زورمیخوابم نه که زودرنج باشم ویادردسس امااین زایمانم خیلی بدبودوخیای اذیت شدم

افتضاح حالابچه ام بغل میکنم دردبدترمیشه

بله منم خیلی دردمیکنه

دقیقا منم درد میکنه
مامانم میگه سر من که زایمان کرده دیگه همونجور کمر درد تا الان داره

من زایمانم طبیعی بود ولی نمیتونم رو کمر بخابم میمیرم از دردش گودی کمرم درد میکنه

سوال های مرتبط

مامان گوگوجی 👶🏻🫀 مامان گوگوجی 👶🏻🫀 ۱۲ ماهگی
مامان آوین جونم مامان آوین جونم ۴ ماهگی