۲۶ پاسخ

عزیزم اگه درد نداری نترس شیاف بزار استراحت کن فردا برو پیش دکترت بیمارستان امکان داره معاینه کنن بد تر شه هنوز وقت داری

شیاف بزار استراحت کن انشالله که چیزی نیست عزیزم

منتظر جی هستی خب برو زایشگاه

الان که دکتر نیس پاشو برو بیمارستان همین حالا ممکنه خطری باشه ممکنه هم نه

الان بري بيمارستان بد معاينه ميكنن منم چند شب پيش اينطور شدم شياف گذاشتم فرداش رفتم پيش دكترم كلي معاينه كرد سونو كرد ولي گفت همه چي خوبه فقط سر بچه خيلي پايينه

من چند هفته پیش خونریزی کردم هماتوم داشتم فرداش رفتم سونو گفت هماتومت برطرف شده به خاطر اون بود هماتوم نداشتی

منم تو ۲۸ هفته دیدم
دیگه دارم از همونموق شیاف میزارم
من رفتم بیمارستان دو شب منو بستری کردن

هفتت پایینه حتمأچک کنن نمیتونی به دکترت زنگ بزنی

بچه ها شیاف واژینال تاثیرش بیشتره یا مقعد؟

اگر زیاده برو زایشگاه

نترس عزیزم اگه کمه شیاف بزار استراحت کن فردا برو پیش دکتر خودت
زایشگاه الانم بری فقط شیاف میده
کار سنگین نکردی؟یا رابطه نداشتی؟

سریع برو بیمارستان

نگران نباش برو زایشگاه ببین چی میگن من اینجوری شدم بهم شیاف دادن البته من اول ان اس تی گرفتم خوب بود بعدش دکترم گفت معاینه کنند کردن یکم باز شده بود ولی گفت خیلی نیست زود قطع شد الان دو هفته ازش گذشته شیاف می‌ذارم

شیاف پروژسترون بذار استراحت کن
یه کاری کردی که خون دیدی
یا کار سنگین کردی یا استراحت نداشتی

چقدر بود?نترس اگر شیاف پروژسترون ۴۰۰ داری سریع بزار و دراز بکش اصلا بلند نشو هر ۱۲ ساعت یکی بزار تا قطع بشه نترس چیزی نمیشه بنظرم تو این هفته بیشتریا لک میبینن

سریع شیاف بزار و برو بیمارستان

شیاف بگیر بزار اگر کمه
با دکترتم مشورت کن

الان برو بیمارستان ولی اصن نزار معاینت کنن هرچقدم اصرار کردن نزار

واس يع قطره مشكلي ني من چندين بار ديدم دكترم رفتم ميگف طبيعي

عزیزم امشب شیاف بزار تا فردا بعدش برو دکتر

برو بیمارستان شاید جفتت اومده پایین

منم امروز خونریزی داشتم🥲شیاف بذار

حتما برو بیمارستان سهل انگاری نکن

برو‌ بیمارستان

برو بیمارستان رسیدگی میکنن‌بهت

من نمیدونم چرا این اتفاقا دقیقا وقتی میفته که همه دکترا رفتن خونه شون 😶

سوال های مرتبط