شربت زغال اخته رو گذاشتن شمام میبینین؟

تصویر
۱۲ پاسخ

از اصیل چخبر الان با کی رفیق شد🤣😂

ما خرااابه قسمت چندمه

گوشی چیزی نداره
تلویزیون خودمونم چیزی ندارع
حوصله ادم میره

خوشبحتل شماها ک ماهواره دارین من ندارم تازه شروع کردم قسمت 21😂😂
ولی پیله کردم ب شوهرم ک ماهواره بخر گفت پول امد دستم میخرم 😂😂

من نصفشو نگا کردم پسری خوابید دیگه فردا تکرارشو میبینم 🥴😅

قسمت چند من تازه سروع کردم تازه قسمت 21هستم😂

بعلههه

تصویر

چرا هر سری بازیگراش عوض میشن؟

جم سریس ساعت ۱۱ شب

ماهواره ما خرابه 😩

جیم چیه

آره خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان آردا مامان آردا ۶ ماهگی
مامان جانا مامان جانا ۶ ماهگی
مامان ســمیر👶🏻 مامان ســمیر👶🏻 ۱ سالگی
مامان فاطمه و زینب مامان فاطمه و زینب ۱۷ ماهگی