۵ پاسخ

من از زیر بغل میگیرم

زیر بغل

من همیشه شقیقه ک داغتره در نظر میگیرم، پیشگیریه دیگه

همیشه حساب کن
مثلا داری میگی ۳۷زده
ولی دراصل تو باید حساب کنی ۳۷ونیم

بعضی از تب سنج ها فقط برای پیشانی هست ببین تب سنجت از چه نوعی هست

سوال های مرتبط