فومن زایمان کردی؟
گرسنگی رو بیخیال خوبی؟درد نداری؟
37هفتگی سزارین کردن زود نبود؟
بسلامتی گلم ♥️♥️ مبارکه چند هفته بودی دقیق
من ۲نیم سزارین کردم ۱۲شب بهم گفتن بخور البتع ۲ شب باید میخوردم دیگ دیدن از شدت گشنگی فشارم افتاده گفتن ۱۲ بخور ک من یواشکی ابو اب میوه میخوردم😁😁
تا ۸ساعت عزیزم چیزی نباید بخوری
تازه بعد ۸ساعتم مایعات فقد میتونی بخوری🫠🥲
تا ۸ ساعت فکر میکنم نباید چیزی بخوری
آخی الهی بمیرم،چرا شام نمیدن که وای من زایمان کنم بهم غذا ندن به همه حمله میکنم🤣تحمل گشنگی ندارم من
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.