۸ پاسخ

فومن زایمان کردی؟

گرسنگی رو بیخیال خوبی؟درد نداری؟

37هفتگی سزارین کردن زود نبود؟

بسلامتی گلم ♥️♥️ مبارکه چند هفته بودی دقیق

من ۲نیم سزارین کردم ۱۲شب بهم گفتن بخور البتع ۲ شب باید میخوردم دیگ دیدن از شدت گشنگی فشارم افتاده گفتن ۱۲ بخور ک من یواشکی ابو اب میوه میخوردم😁😁

تا ۸ساعت عزیزم چیزی نباید بخوری
تازه بعد ۸ساعتم مایعات فقد میتونی بخوری🫠🥲

تا ۸ ساعت فکر میکنم نباید چیزی بخوری

آخی الهی بمیرم،چرا شام نمیدن که وای من زایمان کنم بهم غذا ندن به همه حمله میکنم🤣تحمل گشنگی ندارم من

سوال های مرتبط

مامان Kimia مامان Kimia روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد امین مامان محمد امین هفته سی‌وپنجم بارداری