۵ پاسخ

استامینوفن بده دردی داشته باشه اروم شه بچه

دلش نیس
شیر میخوره
جیش و پی‌پی می‌کنه
گرمش نیس خونتون گرم باشه
ی تخم مرغ بشکون براش شاید چشم خورده

ببین با روغن ماساژش بده پهلوهاش و شکمش و کمر و شونه هاشو خوب ماساژ بده اگه موقع ماساژ دادن شونه هاش گریه ش شدت گرفت شاید شونه ش یکم در رفته که اگه خوب ماساژش بدی بعد حالت دست ب سینه قنداقش کنی و بش شیر بدی راحت میشه شایدم نفخ یا دلدرد داره

دمر کن تو حالت دمر پشتشو ماساژ بده
از خونتون تاب آویزون کنید بزارید توش بخوابه راحت میشه

شاید نفخ و دلدرد داره

سوال های مرتبط