۱۶ پاسخ

از یکسالگی به بعد مجازه
من برای پسرم توی شیر چایی شربت میریزم خیلی خاصیت داره

من از بعد یکسالکی دادم

عسل خوب بده

من اولین بار فرنی ماجان باعسل هست
اونو دادم چندماه قبل اوکی بود.
دیگه میدم بهش.
اول تست کن عزیزم
کم بده. خدای نکرده حساسیت نداشته باشه

من ۱۵ ماهگی دادم

دکتر ب من گفت یکسال ب بعد میتونی بدی من بش میدم

نده تا دوسالگی صبر کن
چون مسمومیت عسل وحشتناکه

من خیلی وقته عسل بش میدم هر روز هم‌ گاهی میخوره بار اول کم‌کم‌تست کن

شما ک صبر کردی عزیزم دیگه بزار همون دوسالگی بهش بده منم ندادم هنوز

من یک هفته ای هست دادم خیلیییم خوشش اومد

درخواست دادم

من یکماهه شروع کردم با مشورت دکتر

منم دادم اوکی بود

من الان نزدیک دوهفته س شروع کردم میدم
درحالی ک دکتر دخترم وقتی بردمش چکاپ یکسالگی گفت میتونی بدی

کم بده تستی

میشه داد من دوماهه دادم،دکترش گفت بده

سوال های مرتبط