توقشنگ ترین اتفاق زندگیه منی دخترقشنگم اوین مامان🌸💖

تصویر
۵ پاسخ

واااااای دقیقاااااا😍😍😍🙏🙏🙏

خوشبحالت خدا کنه نینی منم دختر بشه البته فرق نداره مهم اینه که سالم باشه

چه قشنگ ایشالا سالم بیان بغلمون 🥹❤️

دقیقا ، حس خوبی بود ، با اینکه قبل بارداریم خواهر شوهرم همش پسر پسر میکرد ولی من دلم واسه دختر دار شدن ضعف میرفت ، خداروشکر که خدا به دلم نگاه کرد و دختر بهم داد ، الهی که سالم باشه و سلامت بغل بگیرمش 🥹🥹🥹

وااااای چقد حرف دل منو زده....
خدارو شکرت ک بهم دختر دادی..انشالله بغل بگیریمشون صحیح‌و سالم‌باشن...عزیزای دل مامان

سوال های مرتبط

مامان BABY 👶💙 مامان BABY 👶💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان Selin 👶🏻💕 مامان Selin 👶🏻💕 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ ماهگی
مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 ۱ ماهگی