واااااای دقیقاااااا😍😍😍🙏🙏🙏
خوشبحالت خدا کنه نینی منم دختر بشه البته فرق نداره مهم اینه که سالم باشه
چه قشنگ ایشالا سالم بیان بغلمون 🥹❤️
دقیقا ، حس خوبی بود ، با اینکه قبل بارداریم خواهر شوهرم همش پسر پسر میکرد ولی من دلم واسه دختر دار شدن ضعف میرفت ، خداروشکر که خدا به دلم نگاه کرد و دختر بهم داد ، الهی که سالم باشه و سلامت بغل بگیرمش 🥹🥹🥹
وااااای چقد حرف دل منو زده....
خدارو شکرت ک بهم دختر دادی..انشالله بغل بگیریمشون صحیحو سالمباشن...عزیزای دل مامان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.