۲ پاسخ

خواهرم همه استفاده کرده تنها مارکی که راضی بود مولفیکس و مای بی بی بود گفت بقیه یا نم میدن زود سنگین میشه پوشک یا چسباش ضعیفه

نههههه اصلا، هانیز حرف نداره عالیه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان هانا و هامین مامان هانا و هامین ۱۰ ماهگی
مامان فندق کوچولو🩷 مامان فندق کوچولو🩷 روزهای ابتدایی تولد