سلام آزمایشی که برای قند و اینا دادین ک پودر میدن بخوری چقدر هزینه داره

۱۶ پاسخ

برا من ۶۰۰شد

بدون بیمه ۱۲۰ میلیون

بهداشت رفتم رایگان بود

از طرف بهداشت بری رایگانه من رفتم رایگان بود

۱۱۰۰ شد,بیمه تکمیلی همشو داد

من ۱۵۰۰ دادم هفته پیش

مال من رایگان بهداشت انجام دادم

من از طرف بهداشت رفت ۲۰ هزار تومن گرفتن

من همین الان دادم با بیمه ۱۳۰ تومن😕

برو مرکز بهداشت رایگانه عزیزم

من با بیمه تکمیلی ۲۱۰تومن.ولی خو همون دویس تومنم پس داد

رایگان ک

رایگان از طرف بهداشت

۱۵۰۰ شد واسه من

از طریق بهداشت بری رایگان
ازاد بری 100 تومن

2ملیون

سوال های مرتبط

مامان کوچولو خوشکل مامان کوچولو خوشکل ۳ ماهگی
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد