دقیقا سوال منم هس فک کنم بزرگتر شدن کمتر جیش میکنن کلا چون پسرم اّب هم به اندازه میخوره
معمولا خالیه
قبلا پر بود الان تقریبا ازشیرشب گرفتمشون خیلییی کمه
خب بچه ها تو خواب خیلی جیش نمی کنن.
دختر من تا سردش بشه صبح دیگه پوشکش جا برای جیش نداره
دخترمن شب تا صبح اصلا دستشویی نمیکنه
ولی بیدارمیشه بافاصله کم ۲ یا۳بار دستشوی میکنه
دختر من توخواب دست شویی نمیکنه
پسر منم اینجوریه تو طول شب دستشویی خیلی کن میکنه یا نمیکنه ولی تا۱۱ صبح بخوابه پوشکش خیلی پر میشه
اره پسر من تو خواب جیش نمیکنه
آب کم میدی چون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.