۶ پاسخ

❤️❤️❤️

فک کنم برای اولین بار باید مرغ و سیب زمینی و برنج بزاری

اینجوری

تصویر

من واسه پسرم سیب زمینی جو پرک هویج سینه مرغ میریزم تو سوپش…میخوره دوست داره

طعم رو فقط ما میفهمیم اره غذای بچه ها بدون نمک و ادویه خیلی مزخرفه ولی خودشون دوس دارن 😄

واسه خودتون یا واسه بچه

سوال های مرتبط

مامان 💛 𝗝𝗢𝗝𝗢 𝗠𝗠𝗗 🐣 مامان 💛 𝗝𝗢𝗝𝗢 𝗠𝗠𝗗 🐣 ۱ سالگی
مامان فنچول💞👩‍👦 مامان فنچول💞👩‍👦 ۱۷ ماهگی