۸ پاسخ

اگ دهنش نخورده بده عزیزم اگ خورده ندی من دخترم 60تا خورد از 150تا 😐😐حیف شد شیرش بعد دوساعت 60تا

نده نه
بالا میاره حالش بد میشه

نه ترشیده

نه
روی قوطی هم نوشته هربار سریع استفاده بشه

نه هم فاسد میشع هم سرد
بچه دلدرد میگیره

من تا دوساعت میدم

نه نده نهایت تا بک ساعت مبتونی بدی

نخیر،

سوال های مرتبط

مامان مرسانا🐣 مامان مرسانا🐣 ۶ ماهگی