اگ دهنش نخورده بده عزیزم اگ خورده ندی من دخترم 60تا خورد از 150تا 😐😐حیف شد شیرش بعد دوساعت 60تا
نده نه
بالا میاره حالش بد میشه
نه ترشیده
نه
روی قوطی هم نوشته هربار سریع استفاده بشه
نه هم فاسد میشع هم سرد
بچه دلدرد میگیره
من تا دوساعت میدم
نه نده نهایت تا بک ساعت مبتونی بدی
نخیر،
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.