میخوام برم برای سونو قلب لطفا دعا کنید 🙏🙏😘😘

۶ پاسخ

عزیزم رفتین سونو قلب؟تشکیل شده بود بسلامتی؟
منم میخام برم میگن زوده تا ۸ هفته صبر کن

مرسی عزیزانم ایشالله حاجت همه روا بشه

ایشالا همینجا میای و خبر خوبتو بهمون میدی😍

انشالله دست پر برگردی قشنگم😁😍

ایشالله تشکیل شده نگران نباش یه یاسین بخون😊

ایشالا قلبش تشکیل شده برای منم دعا کن فردا وقت دکتر دارم

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه هفته هفتم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان سامیار و دخملی مامان سامیار و دخملی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته هفتم بارداری