عزیزم رفتین سونو قلب؟تشکیل شده بود بسلامتی؟
منم میخام برم میگن زوده تا ۸ هفته صبر کن
مرسی عزیزانم ایشالله حاجت همه روا بشه
ایشالا همینجا میای و خبر خوبتو بهمون میدی😍
انشالله دست پر برگردی قشنگم😁😍
ایشالله تشکیل شده نگران نباش یه یاسین بخون😊
ایشالا قلبش تشکیل شده برای منم دعا کن فردا وقت دکتر دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.