۷ پاسخ

یکم بزار خشک بشن بعد با پشت الک فلزی رنده اما زیاد درست نکن الان من درست کردم پسرم اصلا نمیخوره

تصویر

من همه بادوم ها رو ریختم آبجوش پوستشو گرفتم و گذاشتم دو سه روز خشک بشه بعد گذاشتم تو یخچال هر بار ۵ ۶ تاشو میریزم تو آسیاب کامل پودرش میکنه
اگه همون موقع پوستشو گرفته باشی تو آسیاب پودر نمیشه چون نم داره ولی میتونی با یه لیوان آب بریزه تو مخلوط کن که بازم یکم دون دون میشه

واسه منم قشنگ پودری نشد چون مثل گردو روغن میندازه. بعد اسیاب روی پارچه پهنش کردم دیشب الان دیدم خشکه خشک شده میخام از الک ردش کنم

با الک رنده بزن بعدم با آرد برنج درس کنه بادام خالی سنگینه باعث یبوست میشه

من بادومو رنده میکنم
رنده ریز
هر سری ۴ یا ۵ تا بادوم رو میذارم تو اب جوش یه قل بزنه پوستش که جدا شد بعد رنده اش میکنم
مثه پودر نارگیل میشه

والا من برای تست چندتا انداختم تو اب. پوستشو کندم با تفاله گیر چایی رنده ریز کردم ریختم
حساسیت داد دگ ندادم

فق کنم با بادام درختی باید درست کنی نه بادام زمینی

سوال های مرتبط

مامان شاه پسرم 💙😍💙 مامان شاه پسرم 💙😍💙 ۱۴ ماهگی
مامان نفس خانوم🧿🤍 مامان نفس خانوم🧿🤍 ۱۴ ماهگی
مامان آیتک قوقولی🥰 مامان آیتک قوقولی🥰 ۷ ماهگی