۶ پاسخ

عزیزم درد زیاد شکمی با خونریزی نشونه خوبی نیس حتما برو بیمارستان چک بشی

سریع برو بیمارستان اگه خونریزی داری

زنگ بزن ۴۰۳۰

خونریزی داری متاسفانه میخاد سقط بشه

عزیزم اورژانس بیمارستان برای چی گذاشتن حتما باید دکترت باشه اونجا هم دکتر داره بهت رسیدگی می کنن

سلام خوبی عزیزم گروه دارم تو روبیکا خانم هااگه دوست داری ایدی بده بیارمت

سوال های مرتبط